Hip-Wonen.nl
Industriële & scandinavische meubels, accessoires & decoraties!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 06-09-2022 stopgezet
-
Peter Kuiper
Goede service Snellelevering
-
Laura
29 juni een bestelling geplaatst, 3-5 dagen levertijd. Na 2 weken gemaild en gevraagd waar mijn bestelling blijft. Antwoord; problemen met de leverancier. 2 weken later weer gemaild, bestelling zou die week nog verzonden worden. 2 weken later nog niets, bestelling geannuleerd (4 augustus). Zou binnen 5 dagen het bedrag teruggestort krijgen. We zitten nu in de 2de week van september en nog heb ik mijn geld niet terug! Iedere keer krijg ik als antwoord dat er iets mis is gegaan, dat ze het gaan nakijken en dat ik binnen 2 dagen mijn geld ontvang. Belachelijk dit!
-
Anita Dons
Bestelling nog niet aangekomen
-
Natasja Dolleman
Op 24 juni bestelling geplaatst voor een nachtkastje. De levertijd zou 4 werkdagen zijn volgens de webshop.
Op 8 augustus, na diverse keren mailen en nieuwe beloftes, de bestelling geannuleerd. Op 10 augustus mail ontvangen dat de annulering naar de desbetreffende afdeling gezonden is en dat de terugbetaling snel plaats zou vinden. Week later weer gemaild en werd er aangegeven dat de terugbetaling uiterlijk een week later gedaan zou worden. 29 augustus, na dreiging met jullie geschillencommissie, mail ontvangen dat de bestelling geannuleerd is en dat de terugbetaling binnen 1-5 werkdagen verwerkt zou zijn door de bank. Nu, 2 september, nog steeds geen terugbetaling ontvangen.
Ben het goed zat, dus ga nu naar de geschillencommissie. -
Astrid
Product is niet geleverd en ook nog steeds niet terug betaald.
Antwoord van Hip-Wonen.nlWe hebben het even nagekeken en we zien dan ook dat de terugbetaling in goede orde aan de betaalprovider is doorgegeven, het zal dus inmiddels al op jouw rekening moeten staan en anders zal het dus spoedig alsnog op de rekening moeten verschijnen.
-
Michel Hofkens
Mooie produkten. Snel en netjes geleverd.
-
Jos
Oplichters.
Antwoord van Hip-Wonen.nlGraag vernemen wij een reactie op onze e-mail met verzoek tot nadere toelichting, wij schrikken namelijk enorm van deze review en wij willen dan ook graag weten waarom jij deze review geplaatst hebt.
-
Nicole
Prima inorde
-
Heidi
Op 23 juni een dressoir besteld met beloofde snelle levertijd, na een aantal maal de levertijd niet na te komen (vertragingen was het antwoord), hebben we de bestelling geannuleerd. Op 29 juli hebben we bericht gekregen dat de bestelling was geanuleerd en we het geld binnen 1 tot 5 dagen op onze rekening mochten verwachten.
Vele mails later (want telefonisch zijn ze niet te bereiken) en de melding dat de betaalprovider het in orde heeft gebracht hebben we tot op vanddag nog niks van geld mogen ontvangen.Antwoord van Hip-Wonen.nlEr was inderdaad bij de betaalprovider iets niet goed gegaan met de terugstorting, onze oprechte excuses hiervoor.
Wij hebben jouw annuleringsverzoek in goede orde nogmaals verwerkt en we hebben dit ook nog eens bij de betaalprovider gecontroleerd, jij hoort de terugbetaling inmiddels al op jouw rekening te hebben:
Wij hebben jou een mail gestuurd met het transactie bewijs en wij willen jou vriendelijk verzoeken om dit toch nog eens na te kijken, vooralsnog onze oprechte excuses voor de ontevredenheid die jij ervaart! -
Jos
Belachelijk lange wachttijd. Reageren wel steeds op mailtjes, maar nooit met excuses. Heb nu geld teruggevraagd. Ben benieuwd. Wees gewaarschuwd
Antwoord van Hip-Wonen.nlWe hebben het even voor jou nagekeken en jij hebt inderdaad een product met een langere levertijd besteld, ook hebben wij meerdere keren onze excuses hebben aangeboden.
Nogmaals: Onze excuses voor het ongemak en de ontevredenheid die jij hierdoor ervaren hebt. -
Maarten
Een tuin set besteld, met een verwachtte levertijd van 4 dagen. Na 1,5 week de status opgevraagd via mail en het zou nog een week langer duren. Na 3 weken extra wachten weer een mail gestuurd waar de set bleef. Het zou weer 1-2 weken extra duren maar intussen werd de set op de website met extra korting aangeboden met een levertijd van 4-8 dagen. De 1-2 weken werd wederom niet gehaald en toen heb ik de bestelling laten annuleren. De terugbetaling zou 1-2 werkdagen duren, dit werden er uiteindelijk ook 7.
Al met al een product met 4 werkdagen levertijd, na 6 weken nog niet ontvangen.
Enige positieve is dat de klantenservice altijd wel reageerde binnen 24 uur.Antwoord van Hip-Wonen.nlEr zat inderdaad een fabrieksfout in onze loungesets en hierom hebben wij de loungesets terug moeten sturen naar de fabriek, hierdoor had jouw bestelling inderdaad vertraging.
Wij streven namelijk naar het leveren van producten met een goede prijs/kwaliteit verhouding, hiermee hebben wij inderdaad een aantal klanten teleur moeten stellen. We hebben echter liever dat klanten ontevreden zijn over het niet kunnen uitleveren van een product, dan dat een klant ontevreden is over de kwaliteit van het product.
De terugbetaling gaat via onze betaalprovider en daarom kan het (zoals wij ook in de terugbetaling e-mail aangeven) iets langer duren, de terugbetaling was echter wel netjes binnen wettelijke voorwaarden.
Vooralsnog onze oprechte excuses voor de ontevredenheid die jij hierdoor ervaart! -
Ria Nowee- de Vries
Vlot bezorgd en erg goed ingepakt, producten zijn ook exact als op de foto 👍🏻
-
Rob Van vliet
Zeer lang wachten
-
Paula
Bestelling maart 2022, levering zou binnen 3 werkdagen zijn. In april de bestelling geannuleerd en zou mijn geld terugkrijgen. Eind jullie en vele mails en beloftes verder mijn geld nog steeds niet ontvangen. Waardeloos bedrijf!
Antwoord van Hip-Wonen.nlHet door jou bestelde product had zoals ook werd aangegeven op de productpagina, een langere levertijd. Wij hebben jouw terugbetaling al verwerkt, maar jij geeft nadat wij het hebben verwerkt pas aan dat jij dat rekeningnummer niet meer hebt/gebruikt en dat jij het wenst te ontvangen op een ander rekeningnummer. Wij zoals je weet dan ook druk bezig dit te onderzoeken en we hopen dit dan ook spoedig alsnog voor jou op te lossen.
-
Asha Soekha
Sinds 22 juni bestelling gedaan. Inmiddels ruim een maand geleden en nog steeds niets. Wel emails om de website te beoordelen!?! Lijkt mij een geen goede webwinkel om nog eens iets te bestellen.
Antwoord van Hip-Wonen.nlJij ontvangt een beoordeling verzoek omdat jouw bestelling al wel in goede orde is verzonden, volgens de track and trace is de bestelling ook al enige tijd geleden geleverd. Wij zullen jou een mail sturen met meer informatie en we hopen dan ook dat jij ons daarna zult herbeoordelen. Vooralsnog onze excuses voor de ontevredenheid die jij ervaart!
-
Michella
28 februari een bestelling gedaan (4 dagen levertijd) na heel wat mails over en weer (dat is het enige wat snel kan blijkbaar) op 25 mei de bestelling geannuleerd. Tot op heden onze betaling nog steeds NIET terug ontvangen!! Ze blijven volhouden ermee bezig te zijn, maar geloof er niks van. Officiële klacht doet ze blijkbaar ook niets. Mensen kijk uit wat je doet, maar ik besteld hier nooit meer!!
Ik hoop mijn geld nog terug te krijgen, maar vertouw het voor geen meter!Antwoord van Hip-Wonen.nlHet door jou bestelde product had zoals ook op de product pagina werd aangegeven een langere levertijd, dit hebben wij jou meerdere keren proberen uit te leggen maar hier was helaas geen begrip voor.
Wij hebben jouw annuleringsverzoek in goede orde verwerkt, jij hoort de terugbetaling dus al op jouw rekening te hebben:
Wij hebben jouw een mail gestuurd met het transactie bewijs en wij willen jou vriendelijk verzoeken om dit toch nog eens na te kijken, vooralsnog onze oprechte excuses voor de ontevredenheid die jij ervaart! -
Kyra
Bedrijf laat je maanden wachten op een bestelling en wat er nog steeds niet is heb slecht gevoel bij dat ik het nooit ga krijgen. Helemaal blij als je iets bestel en teleur gesteld dat niet komt
Antwoord van Hip-Wonen.nlHet door jou bestelde product heeft zoals ook wordt aangegeven op de productpagina een langere levertijd, we hopen het product deze maand nog te kunnen leveren en jij mag uiteraard ten alle tijden de bestelling alsnog annuleren.
-
Ido Dormits
prima geleverd
-
Erik Lagast
Goede service op het geleverde materiaal
-
Broos
Kast best